سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی: بازیگری سخت است اگر والیبالیستها ناراحت نشوند

هاشمی بازیگر، کارگردان و نویسنده تئاتر و تلویزیون هم اکنون به عنوان کاپیتان تیم والیبال هنرمندان مشغول به فعالیت ورزشی است.

سید جواد هاشمی در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در والیبال خیلی حرفه ای نیستم چون ورزش حرفه ای است و هر بار رد کردن توپ از روی تور یک گل محسوب می شود که کار ساده ای نیست اما مجموعا والیبال تخصصی تر از بقیه رشته هاست. دیدن والیبال برای من مهیج و دوست داشتنی است اگر والیبالیستها ناراحت نشوند باید بگویم  بازیگری از والیبال سخت تر است.

وی افزود: ما در بازیگری برای اینکه بدنمان همیشه آماده باشد باید همیشه آمادگی جسمانی داشته باشیم و باید تمرین کنیم و دست ها و بدن مان برای اینکه شرایط خوبی داشته باشد باید ورزش کنیم . ورزش کمک زیادی به بازیگران می کند و به اعتقاد من ورزشکار خوب هم یک هنرمند خوب است کسی که خوب پاس می دهد، کسی که خوب اسپک می زند و کسی که خوب تیم مقابل را شکست می دهد رابطه مستقیمی با بازیگری دارد.

هاشمی در پایان گفت: زمانی که به مسابقات جام جهانی فوتبال رفتیم دیدم که آنها والیبال هم بازی می کنند . در بین هنرمندان خارجی هم علاقه مند به والیبال داریم اما فوتبال جهانی تر و فراگیر تر است به همین دلیل هنوز نمی توانیم مسابقات جهانی والیبال هنرمندان را برگزار کنیم.



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.