سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

برگزاری کارگاه آموزشی توجیهی یک روزه ویژه مدرسین طرح ملی آموزش حقوق

کارگاه آموزشی توجیهی یک روزه ویژه مدرسین طرح ملی آموزش حقوق و تکالیف به دانش آموزان و اولیا برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با حضور منتخبین رشته های حقوق و علوم اجتماعی، جامعه شناسی، فقه و حقوق اسلامی، کارگاه آموزشی توجیهی یک روزه ویژه مدرسین طرح ملی آموزش حقوق و تکالیف به دانش آموزان و اولیا برگزار می شود.

سلیمان محبی افزود: در راستای اجرای طرح ملی آموزش حقوق و تکالیف به دانش آموزان و اولیا، این کارگاه با حضور دبیران منتخب از سوی کارشناسی امور بانوان اداره کل و با همکاری امور بانوان نواحی، شهرستان و مناطق استان با اولویت دارندگان مدارک تحصیلی در رشته های فقه و حقوق اسلامی، جامعه شناسی، حقوق و علوم اجتماعی در مدارس متوسطه دوره دوم دخترانه آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار می شود.

محبی خاطر نشان ساخت: مباحث و محتوای این طرح براساس سرفصل های تعیین شده توسط مدرسین مربوطه شامل؛ جامعه پذیری جوانان و نوجوانان، حقوق فردی، اجتماعی، شهروندی و حقوق خانواده است.

گفتنی است فراگیران این دوره با هماهنگی واحد امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تا پایان بهمن ماه سال جاری اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی مربوطه برای دانش آموزان و اولیا آن ها در مدارس خواهند نمود.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.