سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

کاهش 14 درصدی وقوع سرقت ها در زاهدان

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از اجرای طرح های مختلف انتظامی و کاهش 14 درصدی وقوع سرقت ها در دی ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ  علی عارف نژاد گفت: به منظور افزایش احساس امنیت و مبارزه با قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی طرح برخورد با این افراد با استفاده از توان یگان های مختلف انتظامی شهرستان زاهدان، در سطح حوزه اجراءشد.  

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان افزود:یکی از جرائم که تاثیر بسیار زیادی دراحساس امنیت اجتماعی درسطح جامعه دارد،سرقت های مسلحانه می باشد که با اجرای برنامه های تدوین شده و حضور محسوس و نامحسوس یگان های انتظامی، وقوع این سرقت ها دردی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 67درصد کاهش داشته است .  

این مقام انتظامی ،در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش 23درصدی وقوع سرقت های مغازه در این مدت، گفت: همکاری کسبه و تجار با نیروی انتظامی و رعایت نکات و هشدارهای پلیس، نقش مهمی در کاهش جرایم داشته است.  

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: یگان های مختلف انتظامی این شهرستان با اجرای طرح های متعدد انتظامی وآموزش شهروندان توانسته اند در دی ماه سال جاری میزان وقوع سرقت ها را نسبت به مشابه سال قبل 14درصد کاهش دهند .

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کاهش ، سرقت ، زاهدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.