سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق اعتبارات استانی سفر ریاست جمهوری قبل از اسفند

اعتبارات استانی سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی قبل از پایان سال تخصیص می یابد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت :  930 میلیارد تومان در این سفر برای استان مرکزی مصوب شد که بخش قابل توجهی از آن قبل از اسفند ماه امسال پرداخت می شود .

 محمد باقر نوبخت در سفر یک روزه به استان مرکزی ، پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان مرکزی را از مهمترین اهداف سفر امروز دانست و افزود : این میزان اعتبار برای اجرای پنجاه و پنج طرح مصوب شد .

وی با اشاره به خسارات سرما زدگی و آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان مرکزی گفت: در این نوع حوادث نیاز به اعتبار پیش بینی شده نداریم و از ماده ده قانون تنظیم و ماده دوازده قانون مدیریت بحران می توانیم استفاده کنیم و یکی از مباحثی که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی مطرح خواهد شد رسیدگی به این موضوع است . 

همچنین با حضور معاون رئیس جمهور عملیات اجرایی ساخت مراکز آموزش پیش حوزوی المهدی (عج) در شهرک فرهنگی حوزوی حضرت خاتم الانبیا (ص) هم آغاز شد .

حضور در شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی، بازدید از کارخانه واگن پارس و یکی از بیمارستان های اراک از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور در اراک است .


انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.