سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواختن زنگ انقلاب در بردخون و آغاز برنامه‌های دهه فجر

زنگ انقلاب توسط مادر شهید علی کشاورز در دبیرستان حجاب بردخون نواخته شد و برنامه های دهه مبارک فجر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بردخون صبح سه‌شنبه در این آیین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به سلطه ظالمان و جباران تاریخ پایان داد و آغاز حرکتی نو در مسیر نظام اسلامی و دینی بود.

ظهیر محمودی افزود: حضرت امام راحل(ره)با استعانت از خداوند، اتحاد نیروهای انقلابی و انسجام اندیشه های پاک مردم پایه گذار انقلابی جهانی شد که پناهگاه مظلومان و محرومان دنیا بود و هدفش نیل به مبانی و اهداف اسلام قرار گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون اضافه کرد: شهدای بزرگوار از جان خود گذشتند و با ایثار و فداکاری نهال انقلاب را با خون خود آبیاری کردند و با پیروی از فرامین امام راحل(ره)فریاد فروخفته را بر ضد دستگاه ظلم و جور سر دادند و انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ پیروز شد.

وی با اشاره به ورود پیروزمندانه امام خمینی در ۱۲ بهمن، گفت: امام راحل با همراهی مجاهدانی قطار انقلاب را به مقصد رساند اما متاسف هستیم که امسال دهه فجر را بدون آیت‌الله هاشمی آغاز می‌کنیم و در غم جان‌باختگان آتش‌نشانان فداکار به سر می‌بریم.

محمودی به روح امام راحل و شهدای عزیز درود فرستاد و برای همه مسئولان و خادمان ملت به‌ویژه رهبر فرزانه انقلاب و دولت خدمت‌گزار آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

در این آئین پس از اجرای چند برنامه متنوع، زنگ انقلاب توسط مادر شهید علی کشاورز در دبیرستان حجاب بردخون نواخته شد و برنامه های دهه مبارک فجر آغاز شد.

انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.