سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

تدوین تقویم انتخاباتی توسط دبیرخانه ستاد انتخابات استان

معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقویم انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان تدوین شده است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار در اولین نشست ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد،گفت:همه امور مربوط به انتخابات مطابق با این تقویم پیش می رود و ستاد انتخابات استان مطابق با این برنامه ی زمان بندی عمل می کند.

فتاح محمدی با بیان اینکه این دو انتخابات به دلیل نگاه جهانی به انتخابات ریاست جمهوری و گستردگی کار از اهمیت ویژه ای برخوردهستند افزود: تأمین زیرساخت ها و زیر بنای برگزاری انتخابات لازم و ضروری است.

محمدی،گفت: مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات یکی از شعارهای انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی افزود:با ایجاد امنیت و حفظ سلامت زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم میشود و در این بین صیانت از آرای مردم مانند همیشه واجب است.

محمدی،بر ضرورت حفظ انسجام ستاد انتخابات استان تأکید کرد و گفت: در این راستا تمامی اخبار انتخاباتی از سوی رئیس و دبیر ستاد انتخابات و در پورتال انتخابات استانداری ارایه می شود و مسئولان کمیته ها از مصاحبه با رسانه ها خودداری کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار نیز در این نشست با بیان اینکه پرسمان انتخاباتی ویژه فرمانداران و بخشداران برگزار شده است،گفت: آموزش های مورد نیاز گروه های مختلف در راستای برگزاری انتخابات ارائه شد و مطابق با تقویم آموزشی پیش می رود.

سید کرامت اله کریمی، افزود: هماهنگی و انسجام مسئولان کمیته ها در راستای عملکرد بهتر ستاد انتخابات لازم است.

وی به آسیب شناسی انتخابات توسط کارشناسان اشاره کرد و گفت: آسیب های شناسایی شده در این راستا به ستاد انتخابات کشور اعلام شده است.


انتهای پیام/ش


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.