سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

سرمایه گذاری 600 میلیارد ریالی برای توسعه بدره

فرماندار بدره گفت: بیش از 600 میلیارد ریال از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید برای توسعه زیرساخت ها شهرستان تازه تاسیس بدره هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سیروس مرادحاصلی بیان کرد: گازرسانی به سطح شهرستان با اعتبار 120 میلیارد ریال انجام شده که با پوشش 100 درصدی جمعیت شهری و 90 درصدی جمعیت روستایی جزو شهرستان های پیشرو هستیم.

فرماندار بدره عنوان کرد: در بخش بهداشت و درمان و برای ساخت و تجهیز ساختمان مرکز فوریت های پزشکی شهر بدره، درمانگاه چشمه شیرین ، درمانگاه شهرک ولیعصر (عج) و مرمت و تجهیز خانه های بهداشت روستایی بالغ بر 40 میلیارد ریال هزینه شده است.

مرادحاصلی با اشاره به اهمیت آبرسانی به نقاط شهری و روستایی ادامه داد: 100 میلیارد ریال تاکنون در این بخش هزینه شده است که آبرسانی به شهر بدره از محل چاه جابر و همچنین پروژه آبرسانی روستاهای موسی ، خوشقدم، جابر و تلخاب بالا از برنامه های اجرا شده است.

فرماندار بدره اظهارکرد: همزمان با دهه فجر امسال 20 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار 110 میلیارد ریال در بدره کلنگ زنی شده و یا افتتاح می شود که می تواند گام مهمی در پیشرفت و توسعه شهرستان داشته باشد.

بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و دارای 2 بخش مرکزی و هندمینی است.
 
 
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.