سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

جمعیت ایثارگران هنوز وارد بحث مصادیق انتخاباتی نشده است

یک عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: ما فعالیت‌های انتخاباتی خود را آغاز کرده‌ایم اما هنوز وارد بحث مصادیق نشده‌ایم.

صدیقه شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون برنامه های انتخاباتی حزب متبوعش، اظهار داشت: جمعیت ایثارگران همانند سایر تشکل‌های سیاسی در چارچوب و اصولی که به آن پایبند است فعالیت‌های انتخاباتی خود را دنبال می‌کند.   
 
وی در ادامه افزود: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی همچون سایر تشکل‌های سیاسی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال 96 بحث‌هایی را انجام داده اما هنوز وارد بحث مصادیق نشده است و به نظر می‌رسد که در حال حاضر برای ورود به این بحث کمی زود است.
 
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی عنوان کرد: نشست زنان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شده است و در جلسه بزرگی که اصولگرایان(جبهه مردمی نیروهای انقلاب) در 28 بهمن ماه برگزار خواهند کرد مصادیق خود را اعلام می‌کنند.
 
شاکری در پایان خاطرنشان کرد: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در حوزه انتخابات شورای شهر نیز ورود پیدا کرده اما تاکنون در این خصوص نیز وارد بحث مصادیق نشده است. 


 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.