سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

حضور مردم درراهپیمایی 22 بهمن پاسخی به یاوه گویی ها

حضور گسترده و با شکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ روشنی در برابر تهدیدات و یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛امام جمعه چرداول گفت: روز 22 بهمن آیینه تمام نمای عشق و دلدادگی مردم به نظام مقدس اسلامی و ولایت فقیه است و گذر زمان و توطئه‌ های دشمنان هیچ وقت خللی در اراده این ملت بصیر و آگاه وارد نخواهد کرد.

احمد امرایی بیان کرد:پیوند مردم با انقلاب و رهبری ریشه ای عمیق دارد و ملت ایران همواره با اتحاد و همدلی در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستاده اند.

وی به فرا رسیدن دهه شهادت دختر یگانه پیامبر اعظم (ص) اشاره کرد و اظهارکرد: حضرت فاطمه (ص) حلقه وصل نبوت و امامت بود و این بانوی گرامی در راه دفاع از حریم امامت و ولایت به شهادت رسیدند.

امرایی به دیدار پرسنل نیروی هوایی با رهبر معظم انقلاب و سخنان حکیمانه معظم له نیز اشاره کرد و افزود: فتنه ها و جنگ های داخلی در دنیا بویژه خاورمیانه دستاورد سیاست‌ها و دخالت های آمریکاست و چهره واقعی آمریکا امروز با سیاست ها و حرکات ترامپ بیش از همیشه نشان داده می شود.

وی عنوان کرد: در این دیدار رهبر حکیم انقلاب فرمودند رئیس جمهور تازه آمریکا چهره واقعی و خوی و خصلت دستگاه حاکمه این کشور را به جهان نشان داد و آن را علنی و عریان کرد.

امام جمعه چرداول یادآورشد: وحدت، همدلی و ولایتمداری سد محکمی در برابر دشمنان است و باید از این موضوع کلیدی هیچ وقت غافل نباشیم.
 
 
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.