سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

50 میلیارد تومان خسارت وارد شده به واحدهای مسکونی جهرم

50 میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل به واحدهای مسکونی شهری و روستایی جهرم وارد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه جهرم بعد از ظهر امروز گفت: در پی بارش های اخیر و سیل بوجود آمده حدود 50 میلیارد تومان خسارات وارد شده است که یک هزار و 254 واحد مسکونی نیاز به بازسازی دارد و 2 هزار و 428 واحد هم باید تعمیر و مرمت شود.

وی با اشاره به حوزه راه و شهر سازی و راهداری حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: حدود 15 میلیارد تومان در حوزه شهری خسارت وارد شده است که شامل شهرهای قطب آباد ، دوزه، باب انار و خاوران است و شهر جهرم هم 15 میلیار تومان خسارت تخمین زده شده است.
 
فرماندار ویژه جهرم از آسیب های وارد شده به بخش کشاورزی خبر داد و گفت: 40 میلیون تومان آسیب جدی وارد شده و 8 میلیارد تومان خسارات ناشی از بند های خاکی، آبگیر ها و طرح های تغذیه مصنوعی آب است.
 
علیرضا صحرائیان با بیان اینکه در حوزه آب های شهری و روستایی به ترتیب شش میلیارد و 500 میلیون تومان و سه میلیارد تومان خسارات بوجود آمده است افزود: شش میلیارد و 500 میلیون تومان هم خسارات بوجود آمده در قسمت قطع برق در سطح شهر است.
 
وی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان هم پنج میلیارد تومان آسیب وارد شده است.
 
علیرضا صحرائیان اظهار کرد: عشایر های تیر اخجان، تنگه بستانک، تنگ کبوتری، اطراف رودخانه شور و منطقه خانه نهر نیازمند به امداد هوایی هستند.
 
وی همچنین گفت: مجموعه روستاهای پشت کوه، چنار سوخته و قلعه تبر به علت مسدود شدن راه ها نیازمند امداد هوایی هستند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.