سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

گفتمان سازی مهمترین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی

سومین جلسه هم اندیشی کمیته گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ جلسه هماهنگی گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با حضور صدراله بابلی معاون اداری و مالی و اعضاء کمیته در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه بابلی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات مقام معظم رهبری گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای قوام بخشیدن به اقتصاد کشور است ، که اگر بستر لازم آن در جامعه فراهم شود می توان امیدوار بود که جامعه رو به توسعه گام بردارد.
وی ادامه داد : اقتصاد مقاومتی بیش از هر چیز نیازمند مولفه های فرهنکی و گفتمان سازی است و بدون گفتمان سازی امکان تحقق آن وجود ندارد.
بابلی تصریح کرد : باید به اقتصاد مقاومتی نگاهی بلند مدت داشت و انتظار نداشت بسترهای آن ظرف مدت کوتاهی تحقق پیدا کند بلکه این موضوع نیازمند آن است که ابتدا مولفه های گفتمانی آن در جامعه محقق شود.
معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود : اگر مردم امروز به این باور برسند که بهترین راه حل توسعه و رفاه جامعه در استفاده از کالاهای داخلی و پرهیز از قاچاق کالا می باشد بدون شک بخشی از شعار سال محقق خواهد شد و این  موضوع تنها منوط به گفتمان سازی توسط حوزه رسانه و هنر است .
در ادامه این جلسه خسرو تمری مسئول کمیته گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی گزارشی از فعالیت های کمیته و برنامه های در دست اقدام اداه کل ارائه داد.
وی برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی ، برگزاری جشنواره پوستر اقتصاد مقاومتی ، انتخاب برترین رسانه ها در حوزه اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.