سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

برگزاری جشنواره ملی عکس قزوین

دومین جشنواره ملی عکس قزوین فروردین برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ این جشنواره را سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با همکاری انجمن سینمای جوانان استان به منظور معرفی توانایی های فرهنگی و اجتماعی شهر برگزار می کند.

به گفته دبیر این جشنواره ، چهره ی شهر قزوین عکاسی مستند و خیابانی از همه ی موارد مرتبط با شعر از قبیل پوشش، فرهنگ و زندگی روزمره ، نمادهای قزوین امروز تقاطع های غیر همسطح ، تله سیژ زرشک و کامان ، بوستان ملی باراجین ، مجتمع های بلند مرتبه و تماس شهر قزوین در شب نمادهای قزوین دیروز شامل  باغستانها سنتی ، سرای سعد السلطنه ، چهار انبیا ، چهل ستون ، کتیبه های خوشنویسی از جمله موضوع عکاسی است.

حسین میرکمالی اضافه کرد .: جشنواره ی ملی بازی و اسباب بازی هم بخش ویژه ی این جشنواره است.

وی افزود : همه ی عکاسان میتوانند برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند و متقاضیان فرم ثبت نام را به آدرس 2qazvinfestival@gmail .comارسال کنند .

میرکمالی گفت : پس از پایان مهلت ثبت نام هیئت داوران ۶۰ نفر از عکاسان را با توجه به کارنامه ی کاری آنان برای حضور در جشنواره انتخاب می کند .

وی افزود : عکاسان شرکت کننده، ششم تا نهم فروردین برای ثبت و ضبط عکس ، مهمان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در قزوین خواهند بود .

میرکمالی ، آخرین مهلت ثبت نام اولیه برای شرکت در جشنواره دهم اسفند  و اخرین مهلت تحویل اثار برای عکاسان منتخب را  ۲۵ فروردین ماه اعلام کرد .

به گفته ی دبیر جشنواره ، اختتامیه جشنواره اردیبهشت برگزار می شود .

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.