سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

محموله قاچاق به مقصدنرسید

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله تلفن همراه قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در کرمانشاه خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار کرد: عوامل یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشت زنی در محور سنندج- کرمانشاه به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک شده و به آن دستور توقف می دهند، اما راننده با انجام حرکات مخاطره‌آمیز و بی‌توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه می دهد.


وی افزود: با اقدامات ویژه پلیسی خودروی موردنظر متوقف و در بازرسی از آن 396 دستگاه گوشی تلفن همراه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف و راننده خودرو دستگیر و به مقر انتظامی منتقل می شود.

 این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهم 31 ساله در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرده که این محموله را از مرزهای غربی به مقصد استان‌های مرکزی کشور بارگیری کرده است.

امان اللهی با اشاره به اینکه کارشناسان حوزه قاچاق کالا ارزش این محموله را 10 میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: متهم  به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی در ادامه اظهار کرد: از ابتدای امسال ااکنون بالغ بر 415 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده و بیش از 1800 نفر نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قضائی تحویل شده‌اند.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.