سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریعت مدار در همایش بزرگداشت روز ملی آب:

کوتاهی دونسل گذشته تاثیر به سزایی در بحران آب داشته است

دبیر همایش گفت: با توجه به مسائل بحران آب طی سالهای اخیر نجات آب توسط تمامی افراد این جغرافیا امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شریعت مدار دبیر همایش در همایش بزرگداشت روز ملی آب که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار داشت: بنده معتقدم که هیچ نسلی مثل ما در معرض یک امتحان بزرگ قرار نگرفته چراکه طی 50 سال اخیر تمامی مسائل و مشکلاتی که در حوزه آب اتفاق افتاده اکنون به نسل ما واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر شرایط اقلیمی و تغییر آب و هوا مسائل دیگری در بحران آب تاثیرگذار بوده ، افزود: کوتاهی دونسل گذشته تاثیر به سزایی داشته است، فراتر از شرایط اقلیمی،در شرایط کنونی مسئولیت رسالت نسل ما درحد بالایی است و با توجه به اینکه دیگر زمانی باقی نمانده نباید آن را به تعویق انداخت.

شریعت مدار ادامه داد: اگردر برنامه 5 ساله ششم توسعه موفق نشویم که برنامه آب را ساماندهی کنیم باید بدانیم که با روند نزولی منابع آب دیگر امیدی نیست که بتوانیم مسائل و مشکلات را مرتفع نماییم که این امر وظیفه سنگین بر دوش نسل ما است.

دبیر همایش با اشاره به اهداف برگذاری همایش افزود: مدیریت بحران آب، اتخاذ یک تزویر کارآمد مبتنی بر تعامل همگانی، جلب سرمایه های اجتماعی در میل به اهداف تعادل بخشی و تمرکز بر ارتقا بهره وری از جمله اهداف این همایش است.

انتهای پیام/
برچسب ها: نجات آب ، بحران ، روزملی آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.