سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحید دستجردی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعضای هیات رئیسه «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» انتخاب شدند + اسامی

سخنگوی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در اولین نشست شورای مرکزی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی اعضای هیأت رئیسه این جبهه انتخاب شدند.

مرضیه وحید دستجری سخنگوی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مصوبات جلسه امروز شورای مرکزی این جبهه گفت: در این جلسه ابتدا گزارش کلی از اقدامات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی داده شد و پس از آن اعضای هیات رئیسه نیز انتخاب شدند.  

وی با اشاره به اعضای هیات رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در جلسه امروز 12 نفر از اعضای شورای مرکزی کاندیدا و 8 نفر از آنها به عنوان اعضای هیات رئیسه تعیین شدند. 
 
دستجردی در ادامه تصریح کرد: حجت‌الاسلام رحیمیان به عنوان رئیس شورا، آقایان حداد عادل و چمران به عنوان نواب رئیس ، آقای ذوالقدر به عنوان رئیس ستاد، آقایان مهدی محمدی و حسینی به عنوان منشی، آقای فروزنده به عنوان دبیر تعیین و بنده نیز به عنوان سخنگو انتخاب شدم. 
 
سخنگوی شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: در این جلسه همچنین جدول زمان‌بندی اقدامات و جلسات آینده اعضای هیات رئیسه به طور مقدماتی مشخص و بنا شد جلسه دوم شورای مرکزی فردا پنجشنبه و جلسه سوم نیز یکشنبه برگزار شود و همچنین یک بیانیه از سوی اعضای هیات رئیسه به تصویب رسید. 
 
وی در پایان تصریح کرد: در این بیانیه از حضور جریانات وتشکل‌های انقلابی به دلیل حضور در مجمع عمومی و رای به اعضا  قدردانی شده است.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید رضا مهدوی
۲۳:۲۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
لطفا اطلاع رسانی تلگرام بفرمایید