سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

برگزاری یادواره 137 شهید دوران دفاع مقدس در شهرستان طارم

یادواره ١٣٧ شهید دفاع مقدس در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری شهید بهشتی آببر برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در این مراسم تعداد زیادی از خانوادهای معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام صادقی‌پور، امام جمعه شهرستان طارم در این برنامه خاطرنشان کرد: آنچه باعث بقای اسلام و نظام اسلامی است، فرهنگ ایثار و شهادت است و این فرهنگ برگرفته از فرهنگ عاشورا است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم‌. با توجه به این نگرش می‌توان کشور را در مقابل دشمنان بیمه کرد و این چیزی است که جامعه امروز ما به آن نیاز دارد.

وی دوران هشت سال دفاع مقدس را همچون مشغلی دانست که همیشه فروزان بوده و نیازهای فکری و معنوی نسل فعلی و نسل‌های آینده را برآورده می‌کند.

امام جمعه شهرستان طارم در ادامه گفت: شهدا برای ما ارزشمند هستند و ما باید در تمامی زمینه‌ها، این بزرگان را به عنوان الگو قرار دهیم.

کریم حیدری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم نیز شهیدان را سرمایه‌های بسیار بزرگ برای کشور دانسته و اظهار داشت: این افراد با نثار بهترین‌های خود که همانا جانشان بود، باعث افتخار آفرینی‌هایی در جهان شدند که ثمره این پیروزی، انقلاب و جنگ تحمیلی بوده و در این جنگ حتی ما یک وجب از خاک کشورمان را ار دست ندادیم و این در تاریخ بی‌‌سابقه است.

در ادامه برنامه‌های متنوعی از جمله مداحی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء انجام شد که در این برنامه از خانواده هنرمند شهید، ساجدین محمدی تجلیل و لوح تقدیر و هدایایی به آنان اهداء شد.



انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.