سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

راه اندازی درس خارج در مدرسه آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه

بیش از 160 طلبه در مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) در حال تحصیل هستند و امکانات در این مرکز برای طلاب جوان مهیا و در سطح ممتاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) گفت:‌ در سال آینده قصد داریم که درس خارج را نیز در این مدرسه دایر کنیم، البته برای تحقق این رویداد مهم نیازمند یاری و مساعدت حوزه علمیه قم هستیم.
 
 به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) محفل انس با قرآن کریم، پیش ظهر امروز به همت مدرسه علیمه آیت الله العظمی بروجردی(ره) کرمانشاه و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در مجتمع فرهنگی بعثت برگزار گردید.
 
در این مراسم، علی عسگری و حاج ابوطالبی از قاریان مطرح استان کرمانشاه آیاتی چند از کلام الله مجید قرائت کردند و گروه "رایة الهدی" نیز به اجرای تواشیح پرداختند.
 
 در ادامه حجت الاسلام  نادری، مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) به برنامه های این ممدرسه  اشاره کرد و گفت: خوشبختانه حمایت های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و نیز مساعدت های همیشگی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه باعث توسعه کمی و کیفی این مدرسه شده است. 

مدیر مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی(ره) خاطرنشان کرد:‌ در سال آینده قصد داریم که درس خارج را نیز در این مدرسه دایر کنیم، البته برای تحقق این رویداد مهم نیازمند یاری و مساعدت حوزه علمیه قم هستیم.
 
 حجت الاسلام غلامی از اساتید مدرسه علمیه آیت الله بروجردی(ره) نیز گفت: حضرت فاطمه دخت نبی اکرم (ص) در بین زنان عالم یکتا و بی نظیر است.
 
  در پایان این برنامه از همسران طلاب و روحانیون به مناسبت میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.