سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید - اشتغال/5

حاجی بابایی: اقتصاد مقاومتی در سال 95 به معنای واقعی در برنامه کاری کشور قرار نگرفت/ رشد اشتغال نیازمند اجرای دقیق برنامه ششم است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی معتقد است؛ اقتصاد مقاومتی در سال 95 به معنای واقعی در برنامه کاری کشور قرار نگرفت.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان، در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به شعار (اقتصادی مقاومتی- تولید و اشتغال) که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، گفت: تلخی های سال 95 که عبارت بود از تبعیض و عدم عدالت و گرانی و مشکلاتی که مقام معظم رهبری فرمودند ما را به این مسیر رهنمود می کند که راهی جز اقتصاد مقامتی نداریم.

وی افزود: معتقدم در سال گذشته اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی در برنامه کار کشور قرار نگرفت.

حاجی بابایی با اشاره به رفع نرخ 8 دهمی بیکاری در برنامه ششم توسعه گفت: این در حالی است که دولت اگر قصد دارد به دغدغه رهبری جامع عمل بپوشاند باید علاوه بر ایجاد یک میلیون و 200 هزار شغل در سال  به این آمار اضافه کند. که بنده معتقدم این اقدام قطعا شدنی است و نیاز به اجرای دقیق برنامه ششم ،رفع بی عدالتی از کارکنان دولت ، اعتقاد به خود و سایر موارد دارد و در یک کلام کشور برای رسیدن به این هدف باید بسیج شود.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یک نسخه برای بکار گیری تمامی منابع داخلی و خارجی در کشور است و در واقع به رشد تولید در کشور اشاره داشته و جهت گیری به سمت عدالت اجتماعی را پیگیری می کند لذا معتقدم ما در بحث گرانی ها هیچ راهی جز اینکه به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم نداریم .

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.