سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

ثبت نام بدون آزمون رشته های فرهنگی و هنری در مقاطع کاردانی و کارشناسی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد

هنرمندان علاقمند به تحصیلات دانشگاهی در رشته های فرهنگی و هنری تا پانزدهم فروردین ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرپرست مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد با اعلام این موضوع گفت: هنرمندانی که مایلند بدون آزمون ورودی در رشته های مورد علاقه خود به اخذ مدرک دانشگاهی کاردانی و کارشناسی نایل شوند، می توانند با مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد ثبت نام کنند.

احمدرضا قدیریان با اشاره به هدف مراکز علمی کاربردی مبنی بر تربیت دانشجویانی که علاوه بر تحصیل دانشگاهی بتوانند به صورت کاربردی در رشته های مورد علاقه خود کسب مهارت کنند افزود: رشته های امور فرهنگی، گرافیک، عکاسی و سینما با گرایش تدوین در دوره کاردانی و رشته های روابط عمومی، امور فرهنگی، گرافیک، نقاشی، عکاسی و سینما با گرایش تدوین در دوره کارشناسی آماده پذیرش دانشجو بدون آزمون ورودی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد مراکز علمی کاربردی بتوانند در کارآفرینی برای جوانان نقش مؤثری ایفا کنند و از هنرمندان علاقمند دعوت کرد با مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد واقع در ابتدای بلوار امیرکبیر نسبت به ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی اقدام نمایند.

انتهای پیام/ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.