سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام 16 هزار نفر بوشهری به اردوهای راهیان نور

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اعزام 16 هزار بوشهری به اردوهای راهیان نور از 22 اسفندماه پارسال تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حمید خرمدل با بیان اینکه علاوه بر اعزام کاروان‌های سازماندهی شده راهیان نور، شماری از مردم نیز هرساله همزمان با سال نو به صورت خانوادگی و خودجوش به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می روند، افزود: اردوگاه فاطمه زهرا(س) سپاه استان بوشهر پذیرای همه اقشار مردم در بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است و پیش بینی می شود تا 13 فروردین امسال در مجموع بیش از 70 هزار نفر از مردم این استان مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

وی با اشاره به میزبانی استان بوشهر از راهیان نور دریایی خارگ، افزود: اعزام کاروان راهیان نور دریایی خارگ از 22 اسفند آغاز شده که کاروان‌هایی از نقاط مختلف کشور بوسیله شناورهای تدارک دیده شده از بوشهر به خارگ اعزام می‌شوند.
 
جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه از 22 اسفند تاکنون سه هزار نفر از سراسر کشور به جزیره مقاوم خارگ اعزام شده‌اند گفت: زائران از نقاط بمباران‌ شده صنعت نفت، بیمارستان زیرزمینی، یادمان شهدا، تاسیسات نفتی جزیره خارگ و نمایشگاه دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس در خارگ دیدن می‌کنند.

خرمدل با بیان اینکه کاروان‌های نور دریایی خارگ از موزه شهید رئیسعلی دلواری در دلوار و نیروگاه اتمی بوشهر نیز بازدید می‌کنند، اظهارداشت: پارسال چهار هزار نفر از 15 استان در اردوهای راهیان نور دریایی خارگ شرکت و از یادمان و مزار شهیدان، آثار باستانی، کشتی سوخته و نمایشگاه بازدید کردند.
 
جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: کار انتقال زائران راهیان نور دریایی با چهار فروند شناور شامل 2 شناور نیروبر و 2 فروند شناور اسکورت با تجهیزات و امکانات لازم ایمنی و پذیرایی انجام می‌شود.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.