سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

نجات مرد مصدوم درارتفاعات استان با امداد هوایی

مرد 50 ساله ای که در ارتفاعات کوه شب لیز روستای بابا حاجی کهگیلویه و بویراحمد دچار حادثه شده بودبا تلاش امدادگران نجات یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت:تکنسین های فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند و پس از آتل بندی چهار اندام،بی حرکت سازی کامل ستون مهره ها، اکسیژن تراپی ،کنترل خونریزی و پانسمان مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

پورانفرافزود: انتقال یک مصدوم تیر خورده در منطقه امامزاده بی بی حکیمه (س) و 2 مادر باردار دیگر در شهرستان چرام و دیشموک نیز پیش از این در ایام نوروز از طریق امداد هوایی انجام شد.
جلال پورانفر با بیان اینکه 39 پایگاه امداد و نجات کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از 60 دستگاه آمبولانس در تعطیلات نوروز امسال مشغول امداد رسانی هستند ادامه داد:270 نیروی ستادی و عملیاتی اورژانس فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از 25 اسفند تا 16 فروردین 96 در این استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی گفت:پیش از این به دلیل سخت گذر بودن برخی مناطق استان و فاصله طولانی با بیمارستانها و مراکز درمانی در مرکز استان امکان امداد رسانی به صورت زمینی وجود نداشت.

انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.