سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

پیشرفت کشور در گروی حفظ روحیه انقلابی گری

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای پیشرفت کشور و حفظ گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی به روحیه انقلابی گری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام آل هاشم در جمع استادان، طلاب و روحانیان حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهر بناب با بیان اینکه دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود، گفت: این موضوع پس از برجام نه تنها کاهش نیافت بلکه گسترده تر و ابعاد آن پیچیده تر هم شد.
 
وی افزود: واقعیت این است که مساله اصلی آمریکا با ایران در اساس موضوع هسته ای نیست بلکه مشکل اصلی برای آمریکا موجودیت جمهوری اسلامی ایران است و آنها با اصل نظام اسلامی مشکل دارند نه با اقدام و رفتارهای جمهوری اسلامی.
 
وی یادآوری کرد: به همین خاطر است که در طول 37 سال گذشته هر رئیس جمهوری که در آمریکا بر مسند قدرت قرار گرفته، خصومت های خود را علیه جمهوری اسلامی ایران قوت داده و تشدید کرده است.
 
آل هاشم اظهار کرد: اگر توانمندی های علمی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی در سطح بازدارندگی تقویت و تثبیت نمی شد، معلوم نبود وضعیت کشور در حال حاضر در چه شرایطی بود.
 
وی، انقلاب اسلامی ایران را مهم ترین و حیرت انگیزترین رویداد قرن گذشته در جهان بیان کرد و گفت: این انقلاب توانست با تحت تأثیر قراردادن مسائل مهم راهبردی، جایگاهی رفیع و نقش تعیین کننده برای ایران در منطقه و جهان فراهم آورده و در واقع انقلاب اسلامی بلوک بندی قدرت های دنیا را به هم ریخت.
 
آل هاشم ادامه داد: این رویداد بزرگ قرن توانست از یک سو یکی از ظالم ترین رژیم های وابسته را که از حمایت قدرت های بزرگ برخوردار بود ریشه کن کرده و از سوی دیگر معادلات راهبردی حاکم بر نظام بین الملل آن دوران را تحت تأثیر قرار دهد و قدرت های استکباری را به چالش بکشاند.
 
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در واقع یک الگوی عملی برای تأسیس نظام مردم سالاری مبتنی بر تعالیم دینی و ارزش های معنوی پیش روی ملت های مظلوم و مستضعف مطرح شد.

آل هاشم به حساسیت شرایط کنونی منطقه و ایران اشاره و اظهار کرد: امروز تهدیدهای گوناگونی علیه کشور ما وجود دارد به نحوی که مقام معظم رهبری وضعیت کشور را مشابه جنگ احزاب صدر اسلام می دانند.
 
وی افزود: امروز هدف اصلی دشمنان از ایجاد گروه های تروریستی در منطقه به چالش کشیدن گفتمان انقلاب اسلامی و تخریب چهره اسلام است و به همین خاطر مقام معظم رهبری حفظ وحدت و تقویت انقلابی گری را مطرح و بر آن تأکید می کنند.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه مقابله با تهدیدهای دشمنان را افزایش بصیرت و معنویت دانست و گفت: در زمینه آسیب ها و تهدیدهای انقلاب اسلامی هیچ پدیده ای در نظام هستی از قواعد و سنت های الهی مستثنی نیست و هر انقلابی به عنوان پدیده اجتماعی مشمول این قواعد خواهد بود.
 
آل هاشم با بیان اینکه حفظ وحدت و انسجام ملی در جامعه در مقابل تهدیدها چاره ساز است، افزود: امروز رمز تداوم انقلاب اسلامی همان چیزی است که انقلاب با آن رمز به پیروزی رسید و آنچه موجب پیدایش این انقلاب شد می تواند موجب تداوم این انقلاب نیز باشد.
 
انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.