سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زابل؛

دستگیری زنی که از حساب ها برداشت غیر مجاز می کرد

با تلاش ماموران پلیس فتا شهرستان زابل، خانمی که از حساب همسایه خود برداشت غیرمجاز انجام می داد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی خود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ غلامرضا افزود: این فرد مدعی شد، مدتی قبل کارت عابر بانکم مفقود و با توجه به پیام های ارسالی از سوی اپراتور بانک متوجه برداشت هایی از حسابم شدم که پس از مراجعه به بانک و اخذ پرینت حساب متوجه شدم فردی ناشناس با به دست آوردن کارت عابر بانک بنده اقدام به برداشت هایی از طریق دستگاه خودپرداز کرده است.

وی تصریح کرد: پس از تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی خود و با اخذ دستور قضایی با استفاده از تصاویر ویدئویی بانک شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: باتوجه به اینکه انتقال دو فقره از برداشت ها به صورت انتقال کارت به کارت صورت گرفته و با هماهنگی های صورت گرفته با بانک، مشخص شد که متهم خانمی است که در همسایگی شاکی سکونت دارد که در بررسی های بعمل آمده و با توجه به ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و پرونده تکمیل جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

نجابت در پایان از شهروندان خواست اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهند و در نگهداری و حفظ آن توجه لازم را داشته باشند چرا که کارت های اعتباری به منزله پول نقد می باشد و افراد به هیچ وجه نباید رمز را همراه کارت خود داشته باشند که در صورت مفقودی کارت، برداشت از آن امکان پذیر نباشد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.