سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

امدادرسانی هلال احمر به بیش از هزار حادثه دیده در 21 روز گذشته

امدادگران هلال احمر این استان به هزار و 243 حادثه دیده در عملیات مختلف در طرح نوروزی تا سه شنبه پانزدهم فرودین 96 در نقاط مختلف امدادرسانی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علی یحیایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: از مجموع هزار و 243 نفر حادثه دیده، تعداد 261 نفر در حوادث جاده ای و 982 نفر در حوادث غیر جاده ای حادثه دیده بودند که 69 نفر از این تعداد به مراکز درمانی انتقال داده شده بودند.

علی یحیایی افزود : امدادگران هلال احمر طی این 21 روز از چهارشنبه بیست و پنجم اسفند 95 تا پانزدهم فرودین 96 در 239 حادثه حضور یافتند، به هفت نفر گرفتار برف و کولاک ، 73 نفر در حوادث جاده ای و 134 نفر به صورت حضوری امدادرسانی شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 123 نفر از سوی هلال احمر در نقاط مختلف استان سمنان اسکان یافتند، تصریح  کرد: در این چند روز و در عملیات امدادی هلال احمر سمنان، 2 مورد خدمات مناسبتی، 2 مورد سیل و آبگرفتگی، 12 مورد شهری و 9 مورد کوهستان در محورهای مواصلاتی این استان انجام شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان اظهار داشت : طی این 21 روز، 271 تیم عملیاتی و 793  نیروی عملیاتی برای امدادرسانی به شهروندان مختلف ارائه خدمت کردند و 10 مورد عملیات رهاسازی در حوادث جاده ای نیز انجام شده است.

26پایگاه های امداد و نجات در استان سمنان در ایام نوروز آماده خدمت رسانی هستند.

انتهای پیام / ذ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.