سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار عسلویه:

مشکل مسکن معلمان غیربومی رفع می شود

فرماندار شهرستان عسلویه گفت: مشکل مسکن معلمان غیربومی در این شهرستان رفع می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالله نادری صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه با بیان اینکه به منظور توسعه فضاهای آموزشی در شهرستان عسلویه تلاش‌های ویژه‌ای صورت گرفته است و در این راستا شاهد اجرای طرح‌های جدید هستیم، اظهار داشت: امسال پنج فضای جدید آموزشی در شهرستان عسلویه احداث خواهد شد که این مدارس به همت شورای راهبردی پتروشیمی‌ها کلنگ‌زنی می‌شود و نقش مهمی در توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه این مدارس در نقاط مختلف شهرستان عسلویه احداث میشود، اضافه کرد: این فضاهای آموزشی شامل سه مدرسه شش کلاسه و دو مدرسه 12 کلاسه است.

فرماندار شهرستان عسلویه از تلاش برای رفع مشکلات معلمان غیربومی شهرستان عسلویه خبر داد و بیان کرد: بر اساس وعده مدیرکل نوسازی استان بوشهر، مجردسراهای عسلویه تا شهریورماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز در این نشست گفت:در شهرستان عسلویه ساخت فضاهای آموزشی پیشرفت مطلوبی داشته است و شاهد حمایت بسیار خوبی از سوی فرماندار این شهرستان در این زمینه هستیم.

حسین احمدی به رتبه نخست شهرستان عسلویه در زمینه احداث مدرسه اشاره کرد و افزود: با رفع مشکلات مسکن معلمان غیربومی و ساخت مجردسراها امسال مشکلات کمتری خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/ ث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.