سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

مراسم صباح مزار آیت الله باریک بین

مراسم صباح مزار آیت الله باریک بین با حضور ارادتمندان این عالم مجاهد در شبستان امیر المونین مسجد النبی قزوین برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ريیس دفتر عقيدتي‌ سياسي‌ فرماندهي‌ كل‌ قوا در این مراسم ، آیت الله باریک‌بین را انسانی ولایتمدار دانست و متواضع بودن ، سادگی و مهربانی را از دیگر خصوصیت های بارز این عالم ربانی بیان کرد .

حجت الاسلام والمسلمین صفایی ، با اشاره به حضور مردم در مراسم تشییع و صباح مزار این مرحوم گفت : این استقبال نشان از جایگاه بالای آیت الله باریک بین در بین قشرهای مختلف مردم است .

وی به مراسم سالگرد شهادت سرلشگر صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت : این شهید بزرگوار کمک به فقرا و ضعیفان را بالاترین خدمت می دانست.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی با اشاره به نقش تاثیر گذارشهید صیاد شیرازی در فتوحات هشت سال دفاع مقدس گفت : همین موضوع عامل شهادت وی از سوی منافقین کوردل شد .

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود : برگزاری یادواره شهید صیاد شیرازی پس از گذشت ۱۸ سال در بسیاری از مراکز استانها ، به خاطر تقوایی است که این شهید داشته است.

وی به انتخابات پیش رو هم اشاره کرد و گفت :  همه دنیا چه دوست و چه دشمن پیگیر انتخابات ما هستند هرچند استکبار و کشورهای هم پیمان با او گاهی برای انتخابات ما برنامه ریزی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی انتخابات را جبهه سیاسی دانست و افزود :حضور حداکثری در انتخابات ، پاسداری از خون شهیدان و اعلام وفاداری و بیعت مجدد با انقلاب است.

 انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.