سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

جشن پدران آسمانی در همدان برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان از برگزاری جشن پدران آسمانی در گلزار شهدای همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ناصر عارف گفت: به مناسبت فرخنده میلاد مولای متقیان و امام اول شیعیان جهان حضرت علی(ع) فرزندان شهدا با برگزاری همایش پدران آسمانی روز پدر را در کنار هم جشن می گیرند.

وی افزود: این مراسم معنوی با حضور خانواده بزرگ شاهد و ایثارگر روز پنج شنبه (25 فروردین) 96 ساعت 17 در محل گلزار شهدای همدان برگزار می شود.

عارف خاطرنشان کرد: سخنرانی، اجرای سرود، شعر و مولود خوانی و عطر افشانی و گلباران دسته جمعی مزار مطهر شهدا بویژه توسط فرزندان شاهد از جمله برنامه های تدارک شده برای جشن دیدار با پدران آسمانی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان اظهار داشت: همچنین در این مراسم پدرانی که تنها فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند در کنار فرزندان شهدا حضور می یابند.

عارف ادامه داد: امروزه خانواده شهدا به عنوان سفیران فرهنگی عمل کرده و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند.

وی گفت: از كاركردهاي بسيار مؤثر مناسبت ‏های مذهبی، الگوسازي مبتني بر ارزش‏ ها و اخلاقيات بسترسازي براي تعالي انسان ها و فرصت مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان شهداي گرانقدر و اهداف عالي بنياد شهيد و امور ايثارگران است.

انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.