سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

توجه ویژه به امور معادن در سال جدید

مدیر کل دفتر فنی استانداری قزوین از توجه ویژه به امور معادن در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛پیمان پیرمرادی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات معدن سیلیس قرمز آباد در بخش ضیاءآباد و معدن کائولن قازانداغی شهرستان تاکستان گفت : امسال مسائل و مشکلات مربوط به معادن استان قزوین  با جدیت دنبال می شود.
 
وی افزود : در زمینه احداث و بهره برداری از معادن توجه ویژه ای به اراضی کشاورزی باید داشت تا کمترین آسیب به این اراضی وارد شود .
 
پیرمرادی گفت : امور باید به صورت کارشناسی و منطقی انجام پذیرد و دستگاه ها درباره این مسئله مهم باید توجهات خاصی داشته باشند.
 
مدیر کل دفتر فنی استانداری گفت : ساماندهی مرحله ای و فصلی معادن استان به صورت فازبندی و از ابتدا تا انتها و توجه به مجوزات صادره از سوی دستگاه های متولی در امر معدن باید با یک نظم خاصی انجام پذیرد.
 
وی اضافه کرد : تاثیر نگرفتن حیات وحش از اقدامات صورت گرفته در زمینه احداث معدن ، حفظ و حراست از محیط زیست و ایمنی انسان و حیوانات از اهم مسائل است.
 
پیرمرادی  گفت : فعالسازی معادن و بازدیدهای گروهی و دوره ای از معادن و حساس بودن در این امرکیفیت امور را بالاتر خواهد برد.
 
وی گفت : شفاف سازی مساحت و محدوده معادن استان و داشتن یک بانک اطلاعات جامع و صحیح و متحد بین دستگاه های متولی از معادن استان ضروری است .
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.