سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان؛

مراسم جشن سرور و شادی ولادت امام علی(ع)در خاش

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خاش گفت: همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان، جشن ولادت مولود کعبه در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) اين شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت الاسلام اکبر نیری ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت علی(ع)، گفت: امام علی(ع) یک الگوی تمام عیار برای همه زنان و مردان مسلمان است که باید این الگو را در تمام ابعاد مختلف زندگی سرلوحه قرار دهیم و سيره و روش زندگاني اين امام همام را در اخلاق و كردار خود نيز رعايت و فرزندان خود را ولايي تربيت كنيم.
 
وی از برگزاری مراسم جشن ولادت امام علی(ع) در خاش خبرداد و گفت: این مراسم به صورت محوری فردا(دوشنبه) ساعت 20 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) واقع در محله ريگ آباد اين شهرستان برگزار خواهد شد.
 
حجت الاسلام نیری بیان كرد: حضرت علی ابن ابيطالب(ع) سمبل و نماد تمامي خوبی ها و نيكي هاست و مانند خورشید فروزانی در فضای فکری جوامع اسلامی می درخشد. این امام بزرگوار سمبل عدالت خواهی بودند و در حقيقت یکی از مهمترين دلایل تشکیل حکومت خود را برپایی عدالت بیان کرده اند و درباره اهمیت آن فرموده اند که" اجرای عدالت حتی در یک لحظه با ارزش تر از عبادت هفتاد ساله ای است که همراه با شب زنده داری و روزه داری" باشد.
 
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی خاش اظهار كرد: قرائت قرآن، مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) شعر خوانی و اهداء جوایز به افرادی با نام و القاب علی از برنامه های پیش بینی شده در جشن محوری میلاد است.

انتهای پیام /ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.