سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودکشی یک پزشک با پرش از طبقه هشتم+فیلم

این مرد با پرش از طبقه هشتم یک ساختمان لحظه ای دلخراش و دردناک را رقم زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خودکشی یک موضوع ساده اجتماعی نیست که بشود به آسانی از کنار آن گذشت، اگر به ریشه‌ها و علل آن توجه نشود، این عوامل می‌توانند موجبات تبعات سنگین تری را برای جامعه فراهم کنند. خودکشی یک فرد علاوه بر این که ضایعه‌ای برای او و خانواده اش است، برای جامعه هم ضایعه‌ای بزرگ محسوب می‌شود.

کاربران سعودی به تازگی فیلمی در فضای مجازی از خودکشی یک پزشک مصری را در الجبیل شهری صنعتی در کشور پادشاهی عربستان سعودی منتشر کرده اند که در این ویدئو پزشکی را مشاهده می‌کنید که از طبقه هشتم یک ساختمان خود را به پایین انداخته است و بدن بی جان او روی زمین افتاده است. هنوز اطلاعاتی درباره انگیزه او از این کار در دسترس نیست، اما به هر حال علت این اقدام هر چه که باشد جزو گناهان کبیره و نابخشودنی در منظر خدای متعال است.

گفتنی است سالانه حدود ۸۰۰٬۰۰۰ تا یک میلیون نفر بر اثر خودکشی جان خود را از دست می‌دهند و در اغلب کشورهایی که اطلاعات آن‌ها در دسترس است خودکشی در بین ١٠ علت اول مرگ در تمام سال‌های زندگی قرار دارد. میزان این کار در مردان بالاتر از زنان بوده و احتمال خودکشی مردان سه تا چهار برابر بیشتر از زنان است. این اقدام ناپسند معضلی است که انسجام جامعه را مختل می‌کند و می‌تواند سامان اجتماعی ما را به خطر بیندازد. تخمین زده می‌شود که هر سال ۱۰ تا ۲۰ میلیون اقدام به خودکشی غیرکشنده رخ می‌دهد. اقدام به این کار در جوانان و زنان شایع‌تر است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.