سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

احراز صلاحیت 98.7 درصد ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای استان سمنان

بر اساس بررسی های انجام شده 98.7 درصد ثبت نام کنندگان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان سمنان احراز صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سعید متقی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: 2 هزار و 707 نفر برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان ثبت نام کرده‌ بودند که از این تعداد 35 نفر احراز صلاحیت نشدند.

سعید متقی افزود: این 35 نفر در مجموع 1.3 درصد از کل ثبت نام کنندگان برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان را شامل می شوند و همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون بیش از 70 نفر از ثبت نام کنندگان انصراف داده اند.

متقی، با بیان اینکه 2 هزار و 707 نفر برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان ثبت نام کرده‌ اند، تصریح کرد:  از این تعداد 2 هزار و 506 نفر مرد و 201 نفر زن هستند.

وی اضافه کرد: در سمنان 189 نفر، در شاهرود 748 نفر، در دامغان 644 نفر، در میامی 339 نفر، در گرمسار 296 نفر، در مهدیشهر 214 نفر، در آرادان 166 نفر و در سرخه 111 نفر برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان ثبت نام کرده‌ اند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی ها در سه شهر سمنان، شاهرود و دامغان انتخابات شورای شهر در تاریخ بیست و نهم اردیبهشت 96 به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

وی افزود: در مجموع، در کل کشور در 150 شهر و در استان سمنان در سه شهر سمنان، شاهرود و دامغان انتخابات شورای اسلامی شهر به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20  شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.

انتهای پیام / ذ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.