سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

اجرای طرح شناسایی نقاط آسیب پذیر در مقابل آتش سوزی در کردستان

سرپرست معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد کردستان از اجرای طرح شناسایی و تعیین مناطق و نقاط آسیب‌پذیر و ساختمان‌های شهری در مقابل بحران آتش سوزی در سنندج خبرداد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛چیا سهراب نژاد، گفت:این طرح با همکاری مرکز خدمات تخصصی GIS جهاد دانشگاهی و به سفارش سازمان آتش نشانی استان برای شناسایی مناطق آسیب‌پذیر در مقابل بحران آتش سوزی با اولویت اماکن عمومی و تعیین مسیرهای بهینه با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی در حریم شهر سنندج انجام خواهد شد.

وی افزود: تجربیات بدست آمده از مطالعات قبلي نشان مي‌دهد اگر ضوابط برنامه‌ریزی و اجرایی ایستگاه‌های آتشنشانی از قبل معين نشوند، پس از وقوع بحران، عوامل غير قابل پیش بينی دخالت كرده و به انواع مختلف بر كيفيت آن اثر می‌ گذارند.

سهراب نژاد گفت: شهر سنندج شهر از جمله شهرهایی است که با حجم بالا و تراکم زیاد جمعیت و توسعه پهنه شهری از یک سو و از سوی دیگر مجاورت با مراکز اقتصادی و تجاری و بالاخره انتخاب این شهر به عنوان مرکز استان و درصد بالایی از حوادث، نیاز مبرمی به خدمات رسانی بهینه و مطلوب آتش نشانی و ایمنی دارد.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.