سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

اعزام 21 زائر بار اولی ملایری به کربلای معلی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: براساس نیات موقوفات شهر ملایر، 21 زائر برای اولین‌بار به عتبات عالیات اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام ابوذر عباسی گفت:در راستای عمل امینانه به نیات واقفینی که موقوفات مرتبط با نیت اعزام زائرین به عتبات عالیات دارند ، به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر 21 زائر بار اولی به‌ صورت رایگان به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه این طرح از محل نیات موقوفات سیف الدوله و شمس الدوله روستای جوزان شهرستان ملایر انجام می شود افزود: این تعداد زائر از بین افرادی بی بضاعتی که تاکنون موفق به زیارت کربلای معلی نشده اند انتخاب شده اند و طی مراسمی در تاریخ 9 اردیبهشت ماه از محل امام زاده عبدالله(ع) شهر ملایر به سمت عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به اعتبارات تخصیص داده شده به این طرح بیان کرد: همه هزینه‌های این طرح از محل عواید مرتبط با این موقوفات با هزینه کرد 22 میلیون تومان تامین شده است .

رئیس اداره اوقاف شهرستان ملایر هدف از اجرای این امر فرهنگی را ترویج و تبلیغ فرهنگ غنی وقف عنوان داشت و تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای صحیح این کار خیر، گام مهمی در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی مرتبط با ترویج فرهنگ الهی وقف برداریم.

انتهای پیام/ ش

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.