سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پیشرفته ترین شیرخوارگاه خاورمیانه در اصفهان به بهره برداری می رسد

از پیشرفته ترین(مدرن ترین) شیرخوارگاه خاورمیانه از حیث برخورداری از استانداردها و امکانات تخصصی، در اصفهان بهره برداری می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، معاون امور مشارکت های مردمی و موسسات خیریه و اشتغال اداره کل بهزیستی استان اصفهان افزود: این مرکز برای نگهداری کودکان شیرخواره تا 6 ساله در زمینی به مساحت حدود 9 هزار مترمربع و زیربنای شش هزار مترمربع، در شهر اصفهان در حال ساخت است.

علی اصغر شاهزیدی اظهار کرد: برای احداث این شیرخوارگاه که عملیات ساخت آن از سال 90 آغاز شد، تاکنون 250 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی بهزیستی و حدود چهار میلیارد تومان از محل کمک های مردمی و خیرین استان هزینه شده است.

معاون امور مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان افزود: این شیرخوارگاه ظرفیت پذیرش 150 نفر شیرخوار را دارد.

وی با اشاره به ویژگی های خاص این شیرخوارگاه گفت: تمام قسمت های این ساختمان بشکل سوییت های مجزا و با سیستم گرمایشی یکنواخت ساخته شده است.

شاهزیدی، وجود فضای سبز و بازی مناسب برای کودکان را از دیگر امکانات این مرکز برشمرد و از همکاری ویژه خیرین در احداث این مرکز تقدیر کرد.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان اصفهان افزود:در خوش بینانه ترین حالت، این شیرخوارگاه در ماه رمضان امسال و در صورت تامین نشدن منابع مالی، در هفته بهزیستی در سال آینده به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بهزیستی اصفهان که بتازگی بهمراه نرگس کلباسی فعال اجتماعی و نیز سرکنسول ایران در حیدرآباد هند از این مرکز بازدیده کرده است، اطمینان خاطر داد که در زمینه جذب کمک خیرین خارج از کشور برای کودکان کودکان و نوجوانان بی سرپرست این استان خواهد کوشید.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.