سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

سهم اعتبار استانی امسال قصرشیرین 41 میلیارد ریال است

سهم اعتبار استانی امسال این شهرستان 40 میلیارد و100میلیون ریال است که برای تکمیل و اجرای 85 طرح هزینه می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین گفت: سهم اعتبار استانی امسال این شهرستان 40 میلیارد و100میلیون ریال است که برای تکمیل و اجرای 85 طرح هزینه می شود.
حشمت رضایی روز سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی قصرشیرین افزود: این میزان اعتبار در بخش های مختلف کشاورزی ، عمرانی ، خدمات شهری ، آموزشی ، فرهنگی و مساجد ، بهداشتی ، شیلات ، آبرسانی ، طرح های هادی ، حمل و نقل شهری ، شهر روستا ، پایگاه های مقاومت بسیج هزینه شود.

وی اظهار کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی و یک سوم اعتبارات نفت و گاز وبا توجه به موقعیت نفت خیز شهرستان قصرشیرین اختصاص یافته که در مقایسه با پارسال 35 درصد افزایش دارد.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: اولویت اعتبار برای تکمیل طرح های استانی است .
رضایی بیان کرد: دولت تدبیر و امید در ابتدای روی کار آمدن با خزانه خالی و کاهش شدید فروش نفت مواجه بود و با وجود تمامی مشکلات ، قدم های مثبتی برای پیشرفت کشور برداشته است به نحوی که اقدام های بزرگ دولت را در عرصه داخلی و کاهش مشکلات و همچنین توجه به بخش های مختلف با تزریق اعتبارات باید ستود .
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت ، دارای دو مرز رسمی و فعال پرویزخان و قصرشیرین است.
بیش از 54 درصد از حجم صادرات کالاهای غیرنفتی کشورمان به عراق از طریق مرز رسمی و بین المللی پرویزخان قصرشیرین انجام می شود.

 
انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.