سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون های سراسری سنجش مهارت

توزیع کارت ورود به جلسه اولین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون های متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش ، نان و غله و... در سال 96 آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدرضا رضایی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی گفت : توزیع کارت آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستی، فرش و نان و غله و... از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه بیستم ادامه دارد.

وی افزود : اولین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، صنايع دستی، فرش و نان و غله و... سال 96 در روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

رضایی با اشاره به مراحل اجرای آزمون های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش های صنعت ساختمان،تفاهمنامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون های مذکور ثبت نام کرده اند، باید از تاریخ 18 تا 20 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی،كارت ورود به جلسه خود رادريافت کنند.

وی افزود : متقاضیان شرکت در اولین آزمون سراسری سنجش مهارت در سال 96 (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند،تا 20 اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com

و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

گفتنی است : داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبی و كسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده برای شركت در آزمون عملی باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.