سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آخرین مهلت ثبت نام در دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بیش از ۲۵ هزار داوطلب در دوره‌های کاردانی فنی‌و‌حرفه‌ای سال ۹۶ ثبت‌نام کرده‌اند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آزمون دوره‌های کاردانی فنی‌و‌حرفه‌ای اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیر‌دولتی سال ۹۶ در روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۶ پایان می‌پذیرد.

وی ادامه داد: به کلیه داو‌طلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند اکید‌اً توصیه می‌شود با توجه به ضوابط و شرایط پذیرش در دوره‌های مذکور از طریق دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام در این مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنما اقدام کنند.

توکلی عنوان کرد: براساس ضوابط برای پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید برای ۴۲ کد‌رشته امتحا‌نی انجام می‌شود که پذیرش در ۱۱ کدرشته بر اساس نمرات آزمون و مطابق جدول‌های شماره‌ی ۱، ۲ و ۳ مندرج در دفترچه راهنما است.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۲۵ هزار و ۱۹۰ داوطلب نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و حرفه‌ای اقدام کرده‌اند، یادآور شد: آزمون دوره‌های نظام‌جدید کاردانی فنی‌و‌حرفه‌ای در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه ۹۶ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.