سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقطه وصل مردم و نظام/12

سردار دهقان: نتیجه انتخابات هرچه باشد، مبارک است / آمریکا بداند برای به کارگیری برنامه‌هایمان از هیچ کسی ابایی نداریم

وزیر دفاع گفت: آمریکا و مردم ما می‌دانند که تأمین امنیت ملی برای ما مهم بوده و هرچه در توانمان باشد در این راستا انجام می‌دهیم و برای به کار گیری آن هم از هیچ کسی ابایی نداریم.

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار حسین دهقان وزیر دفاع پشتیبانی با حضور در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران گفت: برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم می‌زنیم، امروز در منطقه و جهان نگاه خاصی به ملت ما و صندوق‌های آراء است.

وی ادامه داد: می‌بینیم که ملت ما چگونه در صیانت از انقلاب و تضمین امنیت و ایجاد قدرت فراتر برای برداشتن گام‌های بزرگ‌تر در جهت رشد توسعه و تعالی کشورشان حضور پیدا می‌کنند و امروز با حضور ملت ما حماسه باشکوه دیگری رقم خواهد خورد.

دهقان تأکید کرد: شاهدیم که دنیا آنچه که در کشور ما به عنوان مردم سالاری دینی به عنوان یک حقیقت تصویر غیر قابل انکار را خواهد دید و امیدواریم مردم همانگونه که در زمان جنگ همیشه در صحنه بودند امروز نیز حاضر باشند زیرا حضور و رأی دادن آن‌ها بسیار مهم است و نتیجه هرچه باشد مبارک خواهد بود.

وزیر دفاع در واکنش به اضافه شدن 7 شخص حقیقی و حقوقی به لیست تحریم‌ها از سوی آمریکا گفت: بار اولی نیست که آمریکا دشمنی و عناد خود را نسبت به انقلاب، نظام و توانمندی ما در قالب تحریم‌ شرکت ها و افراد اعمال می‌کند.

وی اذعان داشت: این اقدام آمریکا هم در شمار اقدامات قبلی آن‌ها است، آمریکا و مردم ما می‌دانند که تأمین امنیت ملی برای ما مهم بوده و هرچه در توانمان باشد در این راستا انجام می‌دهیم و برای به کار گیری آن هم از هیچ کسی ابایی نداریم.

دهقان بیان داشت: دنیا بداند ما به عنوان کشور مستقل اراده و عزم ملی‌مان در کشور حاکم است و ملت ما مصلحت خود را شناخته و در آن مسیر گام بر می‌دارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی خاطر نشان کرد: در حوزه دفاعی و موشکی برنامه ما مشخص است و ما در مسیر اجرایی آن حرکت می‌کنیم که هیچ اراده دیگری نمی تواند در تصمیم ما مداخله کند.

 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.