سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نان در ماه رمضان گران نمی شود

زارعت کار گفت:نرخ انواع نان در ماه رمضان براساس نرخ سال ۹۳ عرضه خواهد شد.

قاسم زارعت کار رئیس اتحادیه نانوایان تهران در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات قیمت نان در آستانه ماه رمضان خبر داد و گفت: نرخ انواع نان در ماه رمضان براساس نرخ سال ۹۳ عرضه خواهد شد از این رو افراد در صورت هر گونه تخلف با شماره ۱۲۴ و اتحادیه نانوایان تماس بگیرند تا در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

وی افزود: علی رغم افزایش هزینه‌های تولید و ثبات نرخ نان طی سه سال گذشته مدارک و اسناد لازم برای بررسی آنالیز قیمت به سازمان حمایت و سایر ارگان‌های ذی ربط ارسال شده که در صورت تایید نرخ نان افزایش قیمت طی ماه‌های آتی صورت خواهد گرفت.

***در تامین مواد اولیه مشکلی وجود ندارد

حسن عباسی معروفان معاون بازرگانی دولتی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی افزود: با توجه به آنکه برنامه‌ای برای افزایش قیمت گندم و آرد به عنوان ماده اولیه نان تا پایان سال وجود ندارد از این رو بعید است که افزایش قیمت نان محقق شود.

وی افزود: علی رغم اعتراض نانوایان به افزایش قیمت نان، اما از باب تامین مواد اولیه نان مشکلی وجود ندارد، اما درنهایت تایید افزایش قیمت نان باید از سوی شورای آرد و نان و سازمان حمایت عملیاتی شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.