سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

گرامیداشت روز جهانی تئاتر در ارسنجان

گرامیداشت روز جهانی تئاتر در ارسنجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ غلامرضا دادوند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ارسنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی تئاتر با حضور هنرمندان عرصه تئاتر، پیشکسوتان هنری، مسوولین و مردم هنر دوست شهرستان ارسنجان مراسمی در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
 
دادوند افزود: امروز مسوولیتی که متوجه هنرمندان است از کمتر قشری از اقشار جامعه می توان انتظار داشت.
 
در این مراسم غلامرضا دادوند رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از هنرمندان نمایش شهرستان گفت هنر تئاتر تنها هنری است که عنصر مادی و اصلی آن انسان است، ماده ای که توانایی آنچه در پرورش خلاقیت هنری لازم است را دارد و بزرگترین مزیت هنر تئاتر فرم ارتباط آن با مخاطبین است.
 
دادوند با اشاره به اینکه هنر نمایش قدمتی هزاران ساله و ریشه در اعماق تاریخ بشری دارد و در برگیرنده فرهنگ و تمدن ملتها در طول تاریخ بوده است ، هنری ارزشی و پویاست و با کمک هنر نمایشی می توان بسیاری از مفاهیم و ارزش های والای دینی ، مذهبی ، ملی و دستاوردهای فکری و فرهنگی و بویژه آموزه های ارزشمند و متعالی قرآنی و دینی را به تصویر کشید و عرضه نمود و به مردم یاد آوری و گوشزد کرد.
 
وی افزود: هنر ابزاری بسیار بسیار توانمند  برای بیان تاثیر گذار ، دردها ، آسیب ها ومعضلات جامعه است ، ایشان با توجه به رسالت سنگین هنرمندان افزود هنرمند باید نیاز های جامعه را به خوبی بشناسد و برای رفع آن بکوشند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.