سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاخ سفید: ترامپ و نتانیاهو درباره ضرورت مقابله با ایران توافق کردند

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار خود، درباره مقابله با ایران و همپیمانانش به توافق رسیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کاخ سفید روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در دیدار با یکدیگر در فلسطین اشغالی متعهد شدند در زمینه مقابله با «تروریسم» همکاری کنند.

در این بیانیه آمده است ترامپ و نتانیاهو همچنین از محکومیت تروریسم و افراط‌گرایی در اجلاس ریاض تمجید کردند و متعهد شدند برای شکست سازمان‌های تروریستی با یکدیگر همکاری کنند.

کاخ سفید در بیانیه خود همچنین اعلام کرد :«ترامپ و نتانیاهو درمورد اوضاع در سوریه و ضرورت حل سیاسی بحران در این کشور گفتگو کردند. مذاکرات صلح اسرائیل و فلسطین نیز از دیگر موضوعاتی بود که دو طرف درباره آن گفتگو کردند. ترامپ بار دیگر بر این باور خود تاکید کرد که صلح نه تنها بین اسرائیلی‌ها و فلسطینیان، بلکه در سراسر خاورمیانه امکان‌پذیر است.»

در این بیانیه آمده است: «ترامپ و نتانیاهو همچنین درمورد ضرورت مقابله با ایران و گروه‌هایی که به نمایندگی از این کشور فعالیت می‌کنند، توافق کردند.»


انتهای پبام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
اکبر
۰۸:۴۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
توافق کنید تا ابد .چه فایده عمل ندارین .نابودمیشین توسط ایران .کشورهایاسلامی .خوددانید احمق های روانی
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
دو شیطان