سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

حمايت از سرمايه‌گذاری مولد با كارگروه پايش

معاون برنامه‌ريزی شركت شهرک‌های صنعتی مازندران از تشكيل كارگروه پايش باهدف شناسايی واحدهای راكد و غيرفعال در راستای رونق بخش صنعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نيما دارايی در جلسه با مديران شهرک‌های صنعتی استان كه در سالن جلسات شركت برگزار شد گفت: با جمع‌بندی اطلاعات از وضعيت موجود واحدهاي توليدی اعم از راكد و در حال ساخت، بايد با ارائه راهكار مناسب، به این‌گونه از واحدها كمك كنيم.

معاون برنامه‌ریزی شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در سال گذشته 71 قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شد كه پس از بازديد مديران شهرک‌ها از طرح، روند پيشرفت اجرايی گزارش خواهد شد.

دارايی گفت: كارگروه پايش در راستاي تقويت اقتصاد مقاومتی و ضرورت حمايت از سرمایه‌گذاری مولد و در جهت صيانت از كار و توليد تشكيل و در هر هفته، به ارزيابی و تحليل گزارشات مديران شهرک‌ها خواهد پرداخت.

وی افزود: در راستای اهداف كارگروه پايش و در جهت كمك به واحدهای در حال ساخت، آن دسته از واحدهايی كه دارای پيشرفت فيزيكی 40 درصد به بالا در شهرك صنعتی هستند پس از بازديد مديران شهرك و ارائه گزارشات، در صورت نياز مالی برای تكميل طرح به دبيرخانه اقتصاد مقاومتی معرفی می شوند.

معاون برنامه‌ریزی شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: اميدواريم با بحث پايش وعارضه‌یابی بنگاه‌های كوچك و متوسط، به احياء و راه‌اندازی صنايع راكد و غيرفعال استان كمك كنيم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.