سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

مراسم یادبود زنده یاد روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان

آیین یادبود زنده یاد روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان صبح امروز از سوی آیت الله قربانی نماینده ی ولی فقیه در گیلان و استاندار در مصلای رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛در این مراسم ،مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به تبیین ویژگی های شخصیتی و خدمات مدیریتی زنده یاد قهرمانی پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین یاری در این مراسم با بیان اینکه مردم قدر شناس گیلان هیچگاه خدمات صادقانه و بی منت فرزندان خدوم خود را از نظر دور نمی دارند افزود: حضور گسترده ی مردم در مراسم تشییع مهندس قهرمانی و مشارکت در مراسم یادبود این فقید سعید مصداق بارزی از قدرشناسی مردم از نیروهای خدمتگذار و مردمی ست.

وی همچنین به تشریح بخش هایی از تلاشهای زنده یاد قهرمانی در دوران استانداریش در گیلان پرداخت و اضافه کرد: نگاه وی در عرصه های سخت و بحرانی، افزایش خدمات به مردم و همراهی و همگامی با آنها بود و این خصیصه می تواند به عنوان الگویی ماندگار باقی بماند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان همچنین با استناد به سخنان مولی متقیان علی علیه السلام ، عبودیت و بندگی را شایسته ترین زیور انسان در زندگی دنیوی عنوان وتصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی ست تا با تاسی از ارزشهای انسانی و اسلامی ، روح بندگی و خدمتگزاری را در درون خویش تقویت نماییم.

در ادامه ی این مراسم که آیت الله رودباری از علمای برجسته استان و بسیاری از مدیران و مسئولات گذشته و حال گیلان نیز شرکت داشتند به یاد مرحوم قهرمانی استاندار اسبق گیلان نوحه سرایی شد.  
 
 
انتهای پیام/ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.