سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بازارچه دائمی صنایع‌ دستی گنبدکاووس

بازارچه دائمی صنایع‌ دستی در شهرستان گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ۲۰ خرداد، همزمان روز جهانی صنایع‌دستی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

به‌ گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به‌ نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان؛ بازارچه دائمی صنایع‌دستی در شهرستان گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال ۲۰ خرداد، هم‌زمان روز جهانی صنایع‌دستی افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
ابراهیم کریمی مدیر کل میراث‌فرهنگی این استان امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد با اعلام این خبر افزود: «این بازارچه در مساحت ۷۰۰ مترمربع با ۲۶ غرفه در رشته‌های بومی و غیربومی در اختیار هنرمندان متقاضی قرار خواهد گرفت و طبق تفاهم‌نامه با بخش خصوصی غرفه‌های این بازارچه تا ۱ سال برای متقاضیان رایگان خواهد بود.»

او خاطرنشان کرد: «با راه‌اندازی چنین بازارچه‌هایی تن‌ها صاحبان غرفه‌ها ذی‌نفع نمی‌شوند، بلکه هنرمندانی که در این بازارچه حضور دارند نیز نفع خواهند برد. همچنین با راه‌اندازی این بازارچه اشتغال ایجاد می‌شود و حمایت از تولید حمایت رونق می‌گیرد.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان در پایان ابراز امیدواری کرد که با رشد بخش بازرگانی، مشکلات تولید هنرمندان صنایع‌دستی حل و با تقویت آن به اشتغال‌زایی در سطح استان کمک شود.
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.