سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امانی مطرح کرد؛

چهره شریفی در هیچ یک از پروژه های شهری دیده نشد

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: در پشت هیچ یک از پروژه های شهری اسم و نامی از شریفی برده نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر امانی معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در حاشیه مراسم تقدیر از  عیسی شریفی که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شریفی نیروی محوری و اجرایی مدیریت شهری در دهه اخیر بوده و بار اصلی فعالیت های اجرایی بر دوش ایشان بوده است.

وی تصریح کرد: بلایی که بر سر اغلب نیروهای کارآمد می آورند و مورد تخریب قرار می دهند نیز روزی برسر فردی مانند شریفی که محور اجرایی مدیریت شهری بوده است هم آورده شد که از بهانه بیماری دختر ایشان استفاده شده و با اهداف سیاسی و جناحی دست به تخریب او زدند.

امانی خاطر نشان کرد: شریفی انسانی است که همیشه پشت پرده و غیرعلنی و به دور از خودنمایی در مسیر تحقق پروژه های بزرگ شهری قدم برداشته و انجام وظیفه کرده است.

معاون برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در پایان یادآور شد: در هیچ یک از پروژه ها و افتتاحیه های یک دهه اخیر مدیریت شهری، چهره شریفی دیده و رسانه ای نشد اما فضای نامطلوب برخی رسانه های کشور با اهداف سیاسی تصویر این مرد عمل را تخریب کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.