سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

حادثه تروریستی تهران موجب تنفر بیشتر مردم از تروریست‌ها شد

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه حادثه تروریستی تهران موجب تنفر بیشتر مردم از تروریست‌ها شد گفت: از مسئولان نظام انتظار داریم که با حامیان تروریسم مخصوصاً در منطقه برخورد "قاطع و حکیمانه" داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان و شفای عاجل برای همه بیماران گفت: اهل رمضان نزد خداوند دارای جایگاهی هستند که تمام مخلوقات پروردگار طلب مغفرت، رزق و روزی و سعادتمندنی برای این امت می‌کنند.
وی گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای راز و نیاز، دعا کردن، تلاوت قرآن و کمک به فقرا و نیازمندان است بنابراین باید از این روزها و شبهای گرانبها نهایت استفاده را ببریم.
امام جمعه موقت سنندج  در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به فضیلت امیرالمومنین(ع) گفت: «زبان و قلم» گویا و قادر به بیان فضیلت حضرت علی(ع) نیست چراکه نفاق با محبت امام علی(ع) همخوانی ندارد و محبوب و در دل همه اهل سنت است.
امام جمعه موقت سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به زکات فطریه گفت: برای هر نفر 5 هزار تومان در نظر گرفته شده و مردم می‌توانند زکات خود را تحویل کمیته امداد بدهند تا آنها نیز به فقرا و نیازمندان برسانند.
وی با اشاره به حملات تروریستی تهران گفت: همه مردم کردستان این حملات تروریستی را محکوم می‌کنیم و تروریسم و حامیان آنها به هیچ عنوان نمی‌توانند کوچک‌ترین تاثیر منفی بر روی روحیه قوی و فولادی ملت ایران بگذارند.
امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه حملات تروریستی تهران از سوی داعش خبیث بود، خاطر نشان کرد: تمامی مردم ایران و کردستان با این اقدامات از تروریسم و حامیان آنها در منطقه بیش‌تر متنفر شدند و این حرکت‌های کوردلانه نمی‌تواند مشکلی برای ایران درست کند چراکه نظام جمهوری اسلامی از بطن مردم است و خود مردم نیز پاسدار انقلاب هستند.
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب گفت: حملات تروریستی تهران همانند ترقه‌بازی بود و آنها نمی‌توانند هیچ‌گونه مشکلی برای امنیت و آرامش ابران ایجاد کنند.
ماموستا حسینی افزود: باید آل‌سعود، عربستان سعودی و آمریکا متوجه باشد که پاسداران ایران 80 میلیون نفر مردم هستند و با وجود این لشکر عظیم هیچ‌وقت تروریسم به‌جز یأس و ناامیدی نمی‌تواند به نتیجه‌ای برسد.
وی اظهار کرد: تمام مردم ایران قدردان سربازان گمنام امام زمان(عج)، نیروهای هوشیار سپاه پاسداران و خدوم نیروی انتظامی و ارتشیان غیور هستند و از مسئولان نظام انتظار داریم که با حامیان تروریسم مخصوصاً در منطقه برخورد "قاطع و حکیمانه" داشته باشند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.