سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

خرید تضمینی گندم در خوزستان

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 از خرید یک میلیون و 347 هزار تن گندم تضمینی به ارزش بیش از 17 هزار و 528 میلیارد ریال از کشاورزان خوزستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سیاوش حسین‌پور،مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4  اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و 347 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی با بیان این‌که شرکت غله با بهره‌گیری از 98 مرکز خرید، گندم را در قالب 168 هزار و 380 محموله خریداری و ذخیره‌سازی کرده است، افزود: از این میزان یک میلیون و 183 هزار و 379 تن گندم معمولی و 163 هزار و 647 تن گندم دروم بوده است.

حسین‌پور بیان کرد: در سال جاری این شرکت با استفاده از فضای استاندارد ذخیره‌سازی شامل سیلوهای بخش دولتی و خصوصی با ظرفیتی بالغ بر یک میلیون و 80 هزار تن، نسبت به ذخیره‌سازی گندم اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 گفت: با سیاستگذاری‌های مطلوب و همه‌جانبه دولت، تلاش‌های مسئولان شرکت بازرگانی دولتی ایران و مساعدت‌های بانک کشاورزی تاکنون 13هزار و 222 میلیارد ریال وجه بابت گندم به کشاورزان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: مراکز خرید، گندم معمولی را با افت مفید 4 درصد و غیرمفید 2 درصد با قیمت 13000 ریال و با همین میزان افت، گندم دروم را با قیمت 13300 ریال خریداری می‌کنند.

حسین‌پور با اشاره به این‌که خرید گندم و کلزا رو به اتمام است و طی چند روز آینده به پایان می‌رسد، گفت: همچنین دانه روغنی كلزا نيز در اين استان، همزمان با خريد تضمينی گندم، خريداری می‌شود و تاكنون 18 هزار و 463 تن از اين محصول، از كلزاكاران خريداری شده است.
 
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.