سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل پرونده کیفری برای حادثه سقوط کودک اهوازی در فاضلاب

دادستان عمومی و انقلاب اهواز از تشکیل پرونده کیفری برای مقصران سقوط کودک 3 ساله اهوازی به چاه فاضلاب و برخورد قانونی با آن ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عباس حسینی پویا، دادستان عمومی و انقلاب اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: برای این حادثه پرونده کیفری تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

وی بیان داشت: در وهله اول تاکید ما پیدا شدن جسد بود، که دیشب جسد پیدا و تحویل خانواده شد و کارهای پزشکی قانونی در حال انجام است.

حسینی پویا تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب اهواز و شهرداری اهواز هر کدام دیگری را در این حادثه مقصر می دانند، برای پرونده قرار کارشناسی صادر شده که به محض مشخص شدن با مقصران برخورد می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز درباره لزوم جلوگیری از تکرار حوادث مشابه در اهواز نیز اذعان داشت: باید جلسه ای با دستگاه های خدمات رسان به ویژه شهرداری و آب و فاضلاب برگزار و بر رعایت مواردی که به حوادث منجر می شود تاکید کنیم تا پس از این شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

گفتنی است؛ محمد بروایه کودک 3 ساله اهوازی عصر روز پنج شنبه هنگام بازی به داخل کانال فاضلاب کوی علوی اهواز سقوط کرد و جان باخت و جنازه این کودک یک روز بعد در تصفیه خانه چنیبه اهواز پیدا شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.