سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند؛

محدودیت های ترافیکی روز قدس در خراسان جنوبی اعلام شد

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان از محدودیت ترافیکی در سطح استان به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمائی روز جهانی قدس خبر داد.

سرهنگ علیرضا رضایی رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛گفت:با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی روز  جهانی قدس،محدودیت های ترافیکی جهت هرچه بهتر برگزار شدن مراسم در سراسر استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی افزود:از ساعت 08:30صبح تا پایان مراسم  در  شهرستان بیرجند محدودیت های ترافیکی ادامه دارد که تردد و توقف وسایل نقلیه در خیابان شهدا حد فاصل میدان ابوذر تا میدان شهدا و بالعکس، تردد و توقف در خیابان طالقانی حد فاصل سه راهی نهضت تا میدان ابوذر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

سرهنگ علیرضا رضایی همچنین در خصوص محدودیت های ترافیکی بیرجند  تردد و توقف در خیابان مدرس حد فاصل میدان اول تا میدان ابوذر و بالعکس،تردد و توقف  در خیابان ارتش حد فاصل سه راهی خیابان عدل تا میدان ابوذر و بالعکس،تردد و توقف در خیابان شهید صیاد شیرازی حد فاصل تقاطع شهید قرنی تا تقاطع پاسداران و بالعکس را نیز ممنوع اعلام کرد.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان گفت:در شهرستان بیرجند تردد و توقف در خیابان پاسداران حد فاصل تقاطع پاسداران تا تقاطع تأمین اجتماعی و بالعکس،تردد و توقف در خیابان قدس شرقی حد فاصل تقاطع اول عدل تا میدان قدس و بالعکس،تردد و توقف در خیابان شهید نواب صفوی شرقی حد فاصل تقاطع شهید تیمورپور(پارک) تا میدان قدس و بالعکس و تردد و توقف در پاسداران 1،3خیابان شهید تیمورپور و کلیه مسیرهای منتهی به مسجد امام حسین (ع) نیز ممنوع خواهد بود.

وی از رانندگان خواست از پارک وسایل نقلیه خود جلوی درب منازل و پارکینگ شهروندان و مسیر های اعلام شده به طور جدی خود داری كنند.

سرهنگ علیرضا رضایی افزود:مسیر خیابان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع،سه راهی مسجد جامع،خیابان  امام رضا(ع) -خیابان شهید رجایی-  میدان طالقانی -تقاطع بامشاد و خیابان  مصلی در شهرستان قاین نیز از آغاز تا پایان مراسم  ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان گفت:در شهرستان فردوس خيابان هاي منتهی به ميدان انقلاب – چهار راه شهيدان پارسا – خيابان امام خمينی (ره) - خيابان هاي منتهی به ميدان 15 خرداد- خيابان مدرس –خيابان هاي منتهی به مصلي امام خمينی (ره) محدودیت توقف خواهد داشت.

وی افزود:تردد و توقف كليه وسايل نقليه از مزار شهدای گمنام -بلوار معلم-تقاطع معلم-ميدان بسيج -مصلی امام علی (ع) شهرستان نهبندان از ساعت 9 صبح الی پايان مراسم ممنوع است.

سرهنگ علیرضا رضایی اظهار کرد:در شهرستان بشرویه نیز مسیر ميدان امام و بلوار انقلاب تا تقاطع هواشناسی و بالعكس و ورودی مسجد جامع در ابتدای خيابان ملا عبدالله محدوديت توقف از ساعت 9صبح و همچنين محدوديت تردد از ساعت 10صبح تا پايان مراسم خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان گفت:در شهرستان درمیان میدان  امام رضا (ع) بلوار امام رضا(ع) میدان ابوذر بلوار وحدت از ساعت  9 صبح تا پايان مراسم محدودیت تردد و توقف خواهد داشت.

وی در خصوص محدودیت های ترافیکی در شهرستان سربیشه نیز افزود:1-ميدان امام به سمت ميدان 17 شهريور 2-ميدان 17 شهريور به سمت ميدان صاحب الزمان 3-ميدان صاحب الزمان به سمت ميدان 13 آبان 4_ميدان 13 آبان به سمت ميدان طالقانی 5-ميدان طالقانی به سمت ميدان امام 6-ميدان امام به سمت مهديه تا انتهای خيابان مطهری از ساعت 09:00 تا پايان مراسم محدودیت تردد و توقف خواهد داشت .

سرهنگ علیرضا رضایی گفت:در شهرستان سرایان خيابان امام خمينی حد فاصل ميدان قدس تا مصلی نماز جمعه از ساعت 10:30دقيقه صبح تا پايان مراسم محدوديت تردد و توقف خواهد داشت.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان افزود:در شهرستان زیرکوه مسیر بلوار امام رضا (ع) از سه راهی خيابان امام جعفر صادق (ع) روبروی مزار شهدای حاجی آباد به سمت مصلي نماز جمعه از ساعت 11:00تا پایان مراسم محدودیت تردد و توقف خواهد داشت.

وی گفت:مسیر میدان امام خمینی(ره)،بلوار شهید بهشتی تا میدان شهید قهرمان و خیابان شهید مطهری از میدان شهید قهرمان تا هیأت حسینی شهرستان خوسف نیز از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد خواهند داشت.

سرهنگ علیرضا رضایی افزود:مسيرهای منتهی به بلوار امام خمينی(ره)-از چهار راه قدس به سمت ميدان امام-از ميدان پنجعه علی به سمت ميدان امام-از ميدان فانوس به سمت ميدان امام-از چهار راه صاحب الزمان به سمت مسجد جامع شهرستان طبس از ساعت 10صبح تا پایان مراسم محدودیت ترافیکی دارد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.