سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریرچی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

حضور در راهپیمایی روز «قدس» پاسخ دندان‌شکنی به غاصبان رژیم صهیونستی است

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: راهپیمایی روز قدس سبب همبستگی با ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و احقاق قانونی آنها می‌شود.

ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی هر مسلمانی است که در منطقه خاورمیانه زندگی می‌کند.

وی بیان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس به معنای دفاع از ملت مظلوم فلسطین است که به وسیله رژیم اشغالگر قدس سرزمین به ناحق غصب شده است و این راهپیمایی احقاق حقی از مسلمانان محسوب می‌شود و به نوعی دفاع از مقدسات دینی است.

حریرچی عنوان کرد: احقاق از حق و دفاع از ملت مظلوم فلسطین مشمول مرور زمان نمی‌شود و تا رسیدن مردم فلسطین به حق قانونی‌ خود این قبیل فعالیت‌ها باید ادامه پیدا کند. 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: امروز آمریکا و دشمنان اسلام، همچنین افراطیون از اسرائیل غاصب حمایت بی چون و چرا انجام می‌دهند و به همین خاطر مسلمانان با حفظ وحدت‌ خود و با حضور در راهپیمایی روز قدس اعتراض خود را نسبت به اشکال مسجد الاقصی و سرزمین فلسطین اعلام می‌کنند.

وی یادآور شد: حضور در راهپیمایی قدس سبب شده تا حکومت‌هایی که دولت آنها کشورهای اسلامی غصب کرده و به صورت علنی و غیر علنی بر آنها حکومت می‌کنند با دیدن این شرایط از اقدام ناپسندانه‌ خود دست بردارند که ما باید با اتحاد و همبستگی با دیگر مسلمانان جهان از اشغال سرزمین‌های اسلامی به وسیله دشمنان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.